Toblerone cheesecake

DSCN2080

 

 

Dragii mei astazi o sa va prezint o noua reteta de cheesecake. Trebuie sa va spun ca e unul dintre cele mai bune torturi facute de mine vreodata. Aste absolut fantastic de bun, fin, delicat…L-am descoperit datorita unei prietene dragi ce m-a rugat sa ai fac un tort delicat pentru o zi deosebita in familia ei. Am intrebat-o ce i-ar place si atunci ea mi-a marturisit ca iubeste acest cake si s-ar bucura nespus daca as reusi sa il fac. Toate bune si frumoase…si cum niciodata nu dau inapoi de la provocari am zis…ce poate fi mai usor decit un cheese cake! Si uite asa a luat nastere aceasta reteta pe care o s-o impartasesc si cu voi, dragii mei…

 

 Dificultate: usoara

Ingrediente: 350 gr.biscuiti digestivi ori biscuiti cu ciocolata, 120 gr unt topit, 500 gr crema de brinza(eu am folosit philadelfia), 2 lg zahar, 350 gr Toblerone, 120 gr smantina lichida si o mina cu fructe de padure pentru decor

Mod de preparare:

Mixam biscuiti la robot si mai apoi adaugam untutl topit. Amestecam pina la incorporare totala si putem compozitia rezultata intr-o forma de tort de diametru 20cm si cu ajutorul unei lingure apasam usor pina avem un blat frumos de biscuiti… like this 🙂

DSCN2065DSCN2066DSCN2068

Dam forma la frigider pina ce e gata compozitia de brinza. Separat, intr-un castron punem ciocolata Toblerone si o topim pe baie de abur…

 

DSCN2069DSCN2072

 

Numai bine cit se racoreste un pic ciocolata, mixam intr-un bol brinza cu zaharul si apoi treptat-treptat adaugam ciocolata topita, sa zic in 4-5 transe…

DSCN2070DSCN2073

 

Dupa ce am incorporat toata ciocolata adaugan smantina lichida si mixam continuu pina avem o compozitie fina si spumoasa. Adaugam compozitia rezultata peste blatul de biscuiti, nivelam frumos si dam la rece pentru aproximativ 3 ore.

 

DSCN2074DSCN2075

 

Eu de obicei il fac de cu seara si a doua zi il decorez si normal…savurez… Rezultatul final…

 

DSCN2080

 

Un tort de exceptie ce il puteti pregati extrem de usor si pentru orice moment festiv. Il puteti decora ca si mine … cu citeva aschii de chiocolata si fructe, ori il puteti imbraca in frisca pentru ocazii mai deosebite… alegerea va apartine in totalitate. Pentru petrecerea prietenei mele am ales sa il imbrac in frisca iar pentru noi asa cum il vedeti… Aprecierile au venit imediat si de la petrecere si de la ai mei…Totul a fost succes deplin.. 🙂

 

DSCN2080

 

 Eu pot sa va spun doar ca e un tort pe care o sa va doriti sa il mincati iar si iar. Eu personal m-am indragostit de el si ai mei baieti mi-au marturisit ca e in top 3 …deci… ❤

Spor dragii mei si ginduri senine, oriunde va aflati  :* ❤ 

4 thoughts on “Toblerone cheesecake

  1. Arata delicios!!! Sper sa nu te superi daca o sa incerc si eu reteta si o voi pune pe blog… desigur, cu mentiunea ca am luat reteta de la tine si cu link 🙂

Leave a Reply

