Mango cake

DSCN1837

         Am pregătit acest tortuleț pentru o minunată doamnă ce am cunoscut-o in urma cu 5 ani. E una dintre putinele persoane ce mă incarcă in permanență cu energie pozitivă si imi dă putere in tot ce fac. O iubesc pur si simplu si era musai să ai fac un tort la fel de delicat ca si sufletul ei.

Rețeta e una extrem de simplu de realizat, e un tort cu blat de vanilie si umplut cu o spumă de unt cu  piure de mango…

Ingrediente: 

  • Blat: 100 gr unt moale, 1/2 cup zahăr, 3 ouă,zahar vanilat,1 linguriță prag de copt, 1/2 cup amidon , 1 cup făină
  • spuma de unt: 150 gr unt moale, 250 gr zahar pudră, 3 lg zeama lamaie, 3 lg piure mango
  • pt ornat: fondand si 3-4 lg dulceata de mango(ori caise)

 

Mod de preparare:

Mixam untul moale cu zaharul pina se omogenizeaza, adaugam ouale pe rind, apoi zaharul vanilat(puteti folosi baton de vanilie ori esență). Apoi adăugați amidonul făina si praful de copt cernute in prealabil…

DSCN1840DSCN1841DSCN1842

DSCN1844DSCN1820

Dăm la cuptor la 180”C in cuptorul incins in prealabil pentru 20-25minute. Pentru ca nu toate cuptoarele lucreaza la fel, vă sfătui să fiții cu ochii pe cuptor, posibil să fie nevoie să lăsați mai putin timp. Dimensiunea tăvii e una mică de 20cm deci nefiind foarte mare nu necesită foarte lung timp pentru coacere. Faceți testul cu scobitoarea după aprox 15 minute…. Cind blatul e gata arată cam așa..

DSCN1822

Pină se răcește complet facem spuma de unt.. Ceva mai simplu nici nu există… Frecăm untul moale pină devine spumos si apoi adăugam zaharul in 3-4 etape alternind cu zeama de lămaie. La final adăugăm piureul de mango…like this…

DSCN1823 DSCN1824

Si acum e timpul să asamblăm tortulețul….Dacă vreți să il imbrăcați in fondant e foarte simplu…faceți precum am facut si eu…Dacă vă place să il lăsați doar ornat cu cremă puteți mării cantitatea de cremă cu incă jumatate si il puteti orna frumos după bunul plac…

Am tăiat blatul in două părti egale, am intins pe primul blat dulceata de mango apoi un strat generos de cremă, apoi al doilea blat si apoi l-am imbracat in crema…ca in imagine…

DSCN1825 DSCN1827 DSCN1828 DSCN1830

 

Am ales să il decorez simplu folosind un sablon si un spray alimentar cu nuantă aurie, am spreiat de jur-imprejurul tortului, apoi am facut citeva perlute din fondant pentru baza si mai apoi doar citeva floricele pentru decor…. Aș zice simplu si cu maxim efect….DSCN1837

…și in detaliu..

DSCN1838

  Cu speranța că v-am incintat privirea și de astă dată și v-am stirnit curiozitatea de a crea si voi ceva delicat si dulce… vă spun spor dragii mei și ginduri senine…oriunde vă aflați… :*

One thought on “Mango cake

Leave a Reply

