Walnuts rolls

DSCN1756

   Așa cum vă  povesteam data trecută, era musai să dau gata această minunată invirtită cu nucă deoarece băieții mei pofteau de mult la ea. Trebuie sa recunosc că am facut această rețetă destul de rar, in trecut și asta pentru că o face extrem de gustoasă soacrămea și băieții mei indată ce pofteau ea executa instant această minune. Și o face așa de bună că am emoții de fiecare dată cind o fac pentru că nu ștu ce notă voi primii pentru ea….Insă de astă dată am primit 10 cu felicitări și cu mențiunea că e perfect ca a lui bunica…..deci…sunt mindră…. 🙂

    Aluat: am folosit aceeasi rețetă ca la plăcinta cu brinză si reteta este aici

https://bakedtreats.wordpress.com/2015/01/11/cottage-cheese-pie/

 Umplutură:  300 gr nucă macinată, 30 gr unt topit si 4 lg cu zahar

Sirop: 500 ml apă, 200 gr zahar și 3-4 lg lichior(puteti folosii rom ori ce esență vă place)

 Mod de preparare:

Am framintat aluatul pentru plăcintă si l-am lăsat la crescut aprox 3-40 minute, apoi l-am impărțit in 2 părți egale, am intins prima foaie, uns cu unt topit, apoi presurat zahăr si nucă macinată. Am rulat plăcinta si am așezat-o in tavă. La fel am procedat si cu următoarea foaie si am pus rolul in uma primului..imaginile va vor fi pe ințeles…

DSCN1745DSCN1746DSCN1747DSCN1748DSCN1749DSCN1750

Am lasat la crescut 10-15 minute dupa care am uns rulada cu galbenuș de ou

DSCN1751

Bagat la cuptor, la 180”C in cuptorul incins in prealabil, pentru 30-35 minute si in momentul cind a fost rumenă un pic am scos invirtita din cuptor si am turnat siropul de zahar ce l-am pregatit dinainte foarte simplu…fiert 5 minute apa cu zaharul si cind am oprit focul am pus esența..

DSCN1753

Am bagat iar invirtita la cuptor pentru incă 10 minute…

Rezultatul final…..

DSCN1754

O frumoasă si siropoasă invirtită cu nucă… Nu vă puteți imagina ce grea a fost asteptarea sa se răcească…

DSCN1763

 

Cam așa arata in secțiune….de gust pot să vă spun că este absolut adorabilă….băieții au păpat-o instant. De obicei cind fac ceva bun mai rămine si pe a doua zi măcar un colț..ei bine de astă dată….am găsit farfuria goală a doua zi…

Aș zice că a fost succes deplin….

Spor dragii mei și ginduri senine oriunde vă aflați…. :*

 

Leave a Reply

