Thomas cake

DSCN0991

    Dragii mei trebuie să vă spun că am fost absolut fascinată să pregătesc acest minunat tortuleț, și asta, din două motive, primul e pentru faptul că imi place la nebunie să il fac pe Thomas și al  doilea e pentru că l-am pregătit pentru un suflețel pe care eu il iubesc la nebunie… Max  este un mic băiețel de 4 anișori care mă fascinează ori de cite ori il intilnesc. Nu vă puteți inchipuiți cită bucurie imi poate aduce acest copiluț!!! Este un băiețel bălai cu ochii albaștrii ca cerul senin, de o istețime ieșită din comun, deștept și năstrulnic foc. El iubește tot ce il inconjoară și mai presus de orice iubește mașinile…pe toate..inclusiv mașina mea veche și murdară despre care el zice mereu că miroase foarte frumos..haha… 🙂 Ai plac desenele animate și toate cărțile cu povești pe care le are și pe care le știe pe de rost, iar pe Thomas..il adoră pur și simplu!!!!

Așadar, vă inchipuiți că nu puteam să las să treacă ziua lui fără un tortuleț făcut de minuța mea… 🙂

 Pentru un așa special suflețel am ales să fac un tort de biscuiți și rețeta o aveți aici

https://bakedtreats.wordpress.com/2014/08/10/biscuits-cake/

 Iar dacă sunteți curioși cum l-am modelat pe Thomas aveți link-ul aici

https://bakedtreats.wordpress.com/2014/04/26/how-make-thomas-train-from-fondant/

Citeva mici detalii cu thomas…

DSCN0992

🙂

DSCN0995

Vreți să știti reacția lui Max cind a văzut tortul???…. Nu am cuvinte să vă descriu bucuria și extazul creat!!! Totul a fost de vis pentru el și sufletul meu țopăia de bucurie. E tot ce mi-am dorit…să il văd pe el fericit…..

    Cu speranța că v-am incintat privirea cu povestea mea, vă spun o seară minunată dragii mei și ginduri senine trimit către voi, oriunde vă aflați… :*

One thought on “Thomas cake

Leave a Reply

