Crescent cookies

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

      Ah…cornutețeeee….atit de fragede si gustoase de ți se topesc in gură!…. Trebuie să recunosc că nu eram pregătită să fac cornuțele astăzi, insă atit ce m-au bătut la cap băieții că am cedat intr-un final și am zis….cornulețe să fie….. Și cum nici prin cap nu imi trecea dis de dimineață că am să fac așa ceva, a trebuit să le umplu cu ce am găsit prin casă….Si  combinația  ce am ales-o a fost perrfectăăăă…

Da hai să vedeți ce și cum , ce alegere am făcut pentru umplutură…

very soon and English version….:)

Dificultate: ușoară

Timp de pregătire: o oră

Ingrediente:

  • 3 cup făină, 1 ou, 150 gr unt, 100 gr. smântână, 100 ml apă călduță, 7 gr.drojdie uscată și un praf de sare, zahăr vanilat
  • umplutură: 3-4 linguri dulceață de vișine, 2 linguri nucă măcinată și 4 linguri nutella
  • pt decor: 2 cup cu zahar pudră

Punem drojdia uscata cu 2-3 linguri de apă călduță si praful de sare, mixăm un pic și lăsăm pina crește un pic, numai bine avem timp să pregătim restul de ingrediente…

Intr-un bol mare punem făina cernută și in mijloc adăugăm restul de ingrediente, adică oul, smântâna,zahărul vanilat apa călduță si drojdia care intre timp a crescut un pic. Framintăm aluatul pină nu se mai lipeste de mani si apoi lăsăm la crescut aproximativ 30 minute la looc călduț. Eu incplzesc cuptorul nu foarte tare vreo 5 minute , apoi inchid focul și pun vasul cu aluatu lin cuptor si in maxim 15 minute isi dubleaza volumul…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Intindem foaie nu foarte groasă si o tăiem in triunghiuri, ca in imagine, apoi pe fiecare triunghi punem cite un virf de linguriță din compoziția de umplutură care se face foarte simplu…doar mixăm cele 3 ingrediente pina la incorporare totală…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rulăm fiecare cornuleț si apoi dăm la cuptor pentru aproximativ 15 minute pină se rumenesc un pic pe margini…

Cind sunt gata tăvălim cornulețele prin zahar pudră….și rezultatul….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

     fragede si pufoase …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sunt pur și simplu ingredibil de gustoase si vă garantez că nu te poti oprii la 2-3 bucăți….:)

Mie mi-au ieșit 70 de cornulețe….ce-i drept pină seara nu a mai rămas nici unul..hahaaa..

Spor dragii mei, ginduri bune și vă imbrățisez cu mare drag oriunde vă aflați  :*

2 thoughts on “Crescent cookies

Leave a Reply

